• HOME
  • Wednesday, March 4, 2009

    sedih........


    salam...
    hadui......sedih...la aku di awl bln march ini...nape ek..mcm2 jer perkara yg tak best selau jer jadi kat diri aku yg poyo+skema+yoyo0 ni..hadui la...erm..hari baru dapat update blog aku..ni...yg dah merapu meraban..tak tentu hala..like the ownernyer...huhuhuu....setiap org penah sedih kan dalam hidup ini..mcm2 benda yang patut disedihkan..dan mcm2 jalan gak dibuat utk hlgkan kesedihan diri....ade yg bawak diri ke tempat yg sunyi..ada yg menjerit sekuat hati..menagis sepuas2nya...dan mcm2 pael la untuk menhilangkan sedih itu...tapi aku blurrr?? tak taw bgaimana aku nak atasi sedih ni..mungkinkah dengan memanjat pokok kelapa..atau berpura2 menjadi biol selama 2jam bertrut2 atau ketawa tampa sebab..owhh tak aku nak buat g2 kot..ehekz..tampak cam mereng plak aku..hahaha..tapi yg pasti kesedihan aku bukan aku pinta..bukan aku cari...hadir bila telah aku mulai dengan satu tekad dan keyakinan...akhirnya gagal??? hahah,,,myb semua tak pham dgn aku cuba sampaikan..Pening???? owh jgn begitu kerana aku pun turut pening menaip apa yg alu perlu taip ni...actly hehheh aku just baru taw result temuduga aku last month....and the most sad thing it i was failed...tu yg aku agak sedih ni..bercampur hiba...mana taknya bila kita yakin+menharap tapi tak jadi seperti yg kita harapkan...normal la kan kita sedih...so aku terpaksa ikutkan batas-btas normal aku untuk menjadi sedih saat ini...but nape aku tak succes ek..aku dah usaha habis daya dah...naik lunyai satu bdn woowwwwww.....tapi aku sedar..like my dear loved say... "myb hari ni bkan rezeki papa nex time sape tau..."........yeah...!!!! all she said it absolutely wrght!!! aku sebagai seorang musafir yg biasa yg..hina dimuka bumi ini patut redha dengan ape yg telah ditetapkan olehNya....hharus berasa kerdil dengan ketetapanNya... sedih aku hilang....sedar tak sedar sedih itu berlalu seperti tiupan bayu angin...lembut...halus jauh menbawa segala kesedihan itu lalu menbibitkan satu penharapan yg baru....yang harus aku tanam kan tekad dan azam agar ianya menjadi kenyataan....tegas!!!!.....ape aku ngarut ni daaaaaaaa....habis dah....

    satu memori 4 mac 2009..
    diwaktu sedih pudar dlm jiwa...

    1 comment:

    ekin56 said...

    ermmm... papa....
    kuat smgat ea...
    bby de je kt sni......
    papa jgn sedey2 da tau.....
    ngeeeee