• HOME
  • Wednesday, March 11, 2009

    keja dalam rindu.....


    wargh..............huhuhuhu....bunyi ngeliat badan.....hahahha..
    ops...salam all blogger semuo....and salam rindu buat my super sikun...at arau...hope she hepi always!!! over there...aku disini masih mcm biasa..terus mengajar dan diajar...berkerja dal rindu pada org kita cyg..wahhhh....i like that feel....it make me can do more than more....ahakz....tapi rindu aku pada dia tak menhalangkan aku teruskan keja aku..memang setiap org ade cara tersendiri bila berkerja dalam rindu ni..ade yang lansung tak boleh wat keja pun ade..tapi kalu dah lansung tak bule tu..4 me it not miss but Angau la hahahahah...kita bila rindu kat seseorg perlu tanamkan azam dan bersama komuniti so aku kena sorok2 la skit hakikat aku sedang keja dalam rindu..wahahahah...tekad bahawa setiap rindu yang kita ade tu akan dpat menbantu kita dalam kerja kita mahu pun kehidupan kita...rugi la kita kalu sebab rindu kat org kita jadi malas..jadi skema...jadi ape2 lagi ah...tapi pastinya aku tak gitu lah...sebab aku ade tangjwap dlm keja aku ni..`
    so im stil waiting 4 her in the mix sem holiday....hope we can take a lot a time being 2gether....cos miss her so much now...so untuk dia bernama super sikun@ekin@bby... papa miss u a lot...will wait 4 u..like crazy frog..hehehhe..tata~~!!!

    3 comments:

    ida kamal said...

    alahi windu ek.cian nye
    nsb pkwe sye dekat aje.
    kalau x..nti sye pon kne post
    title "blaja dlm rindu"
    kehkehehehekeh

    ekinaruto said...

    huuhuhu...
    dear frog prince..........
    bby pon rndoo jgk......
    nti kte jmpe k...
    wohoooooo......
    hohohoho......
    nti bby blik bole la papa btuka jd prince charming plak.....
    hahahaha....

    naruto said...

    hahahah tau pun bby...
    nati papa jadi prince charming paling
    skema tau..wahaha..love u..
    muah!!~~~