• HOME
  • Wednesday, March 4, 2009

    sajak cinta buat dia...


    satu petang..damai..shaydu..kelam..
    aku tersedar....terdetik digementar jiwa ini..
    bahwa, aku ada dia...yg aku punya..
    ..
    untuk dicintai..??
    merasa dicintai..seperti..
    bayu hujung mlam yg kelam..
    tampa gundah bermain di jiwa..

    yang sangat menberi...
    semangat..satu jiwa tekad..pada..
    diri menberi erti pada aku..
    sesungguhnya..cinta dia milik aku...
    dan...

    tika senja....halus..
    pudar ditelan sang gagah sana puaka mlm..
    aku tersedar lagi....
    cinta dia aku harus jagai..

    aku harus hargai..
    aku harus akui
    ...bhwa cinta dia
    tak akan kunjung tiba..tika..
    hati dipanah duka lara cinta...

    yang pudar kini subur dibawah..
    keiklasan..nya...yang...
    mencintai aku ini....


    sayup malam..........
    menbelai sebening hina kusam..
    kulit ku.... mendahagakan setia bulan...
    pada sang punguk....yg..
    lama telah menanti kasihnya..agar..
    ia kekal dihati sanubari kau..

    ini....telah..dimamah..
    cinta dia..yg suci..
    teguh berdiri di dinding jiwa halus..
    yang kau miliki hanyalah seorg...
    wanita cinta aku...

    buat selamanya...dihati..
    sebelum aku mati....

    buat dia kucintai....
    harum subur dihati.....
    ....................................................???.............................

    1 comment:

    ekin56 said...

    hehehe..
    papa.
    bby da tlalu sygkan papa tau....
    thanks a lot......
    mis u so much...
    whatever jd pn igt stu bnd...
    yg bby always here 4 u papa......