• HOME
  • Wednesday, December 3, 2008

    road to arau....dis the fst....?????


    ahakz...salam....
    at last..dapat gak aku menyentuh keyboard ni...agak lama juga aku tak update blog aku... maklum la ade urusan yg amat penting..perlu dislesaikan...hehehhe...so ihb lepas aku telah g ker arau.yepiiiiiiiiii.... bes sgt2!!! dapat amik cyg aku... mlam hb aku dah gerak ker ipoh..g naik ape???? ahakz...cam biasa la guna train...huhuuhuhu..tapi nyaris gak aku nak terlepas train...kalu ikt info yg member aku kasi..train kul12.30 tapi disebabkan aku peka..aku gerak awal..n sebetulnya train ke arau sampai kul 11.30 hahahah..selamat aku...so aku lalui perjalan ke arau seseorg jer...tapi bes gak cos train malam tu tak crowd sgt... hehehhe...and cyg aku pun hepi jer dengar aku dah dalam train...so takde pe sgt la yg menarik masa aku dlm tarain sesorg tu...mms ngan cyg aku jer... tapi btri plak wat hal...dan2 tu gak kong nyer...aku plak ape ke benak nyer bule tinggll charge plak..adui..so cyg aku suh aku tido jer cos nak safe btri 4 sok..hehehe..aku pun menrut perintah cyg aku..tido la aku sampai b.worth...huhuhuu..aku jg2 jer...neok coach aku tingal aku sowang jer...peh..bes gler..bersantai sowang2 jer aku..ahakz...and at last sampai gak aku di arau dlm kul 8.30 pagi...heheheh...bes nyer dapat hirup udara ditempat cyg aku berada..bahagia tak terkata..ku jejaki bumi arau disambut dengan hembusan pagi yang nyamam..ewa... puitis plak aku...ari pun mendung jer pagi tu.. aku pun cal cyg aku..ckp kat dia aku dah selamat samapai...cyg aku pun byk keja lagi nak disetlekan tu..so aku amik keptusan suh dia stlekan suma keja dia n aku plak g masjid arau...tidooooooooooooo....wawawa..syok sekali..hehehehehehe...and of part 1.....................................

    No comments: