• HOME
  • Saturday, November 29, 2008

    mgrain...........Arghhhhhhhh!!!!!!


    aduh...malam semalam aku diserang mgrain tahap mega..beguling2 aku dibuat nyer..sian cyg aku tak berteman mlm tu...aku dah taram pil ubt batuk mak aku 4 biji.....peh tak sedor ape dah aku time tu...tapi terkilan sangat tak dapt temankan cyg aku...dia pat bab dream..tapi aku tak de masa di ketakutatan..uwaaaaaaa....sedihnya..ni mgrain aku mai sebab tekanan keja aku la ni..buk sgt aku pikir terus jadi gini.... n cyg aku ade komen aku nyer blog...teharu aku tau...memahami betoi cyg kat aku..ahakz...syg gler ah kat dia... ni pun baru hari ni aku dapat update blog aku... semalam terlampau bz ngan bagunan klcc aku tu...huhuhu hampeh gas betoi...
    so esok aku akan berada di arau.... aku bakal bertemu dengan cyg yg ku rindui eeeeeeeee..
    tak sabar nyer...harap perjalan aku selamat.....n harap juga cyg aku dapat balik 1hb jugak...
    bukan ape dah rindu tahap gler woooo kat dia..
    ari ni aku cuti..saje je dtg tempat keja...nak update blog..nak harapkan broadband aku tu..
    cam ape tah.,.....mehanginkan aku jer..so.. wil be back...adios!!!!!!!!

    No comments: