• HOME
  • Thursday, December 4, 2008

    cyg...menangis!!..argh........


    ahakz......
    salam..adui...adui...ni just aku skip journey aku amik cyg ari tu..huhuhuhu..
    act..syg aku byk keja tak siap lagi....and date line skit lagi...pas jer kami trundari ipoh kami trus cuba stlekan cyg aku nyer projek.. cyg aku kena drawing katun..cian dia...dah arrr baru jalan jauh ngan aku...tido pun tak ckup...n kena stle kan projek dia jugak...si capik tu plak perosah2 cyg aku!!!! tsion la dia....adui...n kami pilih lokasi di pustakaan awam k.gajah.... and waktu cyg aku ngan lukis dengan mate ngatok nyer..tiba2 aku lihat air matenya menitis satu persatu....ahhhhhh...sudah pekenan cyg aku ni...aku jadi reasah neok cyg g2...tapi dlm hati aku dapat bc yg cyg btl2 dlm tekanan........n tb2 cyg amik hp and terus kuar...
    aku ingatkan dia nak cal edah..tapi agak lame dia disana... aku cuak!!..aku g arrr usha kat luar...sudah!!!!! takda plak cyg aku...aduh mane p nyer plak ni..kiri knan depan area c2 aku cari tapi tak jumpa....aduhhhhhhhhh cuaknya.... aku time tu..aku pun start keta nak g cari jugak cyg...tapi br je kuar p.a tu aku napak cyg aku ngan duk nyuruk kat tepi dinding yg aku pun tak perasan masa sesi mencari tadi............ upanya cyg aku ngah sakan menangis........ahhh...sebaknya aku melihat cyg aku begitu..aku tau cyg ngah btl2 tekanan dgn projek dia tu..aku p kat dia n aku kasi smgat kat dia..jgn mudah ptus asa...tapi aku hanya manpu berckp jer..tapi dia merasai tekanan itu..aku pluk dia..biar dia nagis dlm plukan aku...biar dia tenang..wlaupun aku bukan seorg penenang yg hbt...tapi....aku tau memang dia perlukan aku time tu...n didalam hati aku....betapa aku banga dan hepi dapat berada disisi nya sewaktu dia tekanan begitu...tu jer....heheheheh..pada cyg... b sentiasa ade 4 syg selamanya!!!!!!!!!!!!

    1 comment:

    munchet said...

    ewah2
    so sweet lahh
    hehe
    cikun nangess??
    seribu satu persoalan
    hehe
    sgt susa melihat sikun nangess
    hee~

    jge la rakanku itu bebaek oke?