• HOME
  • Thursday, December 11, 2008

    hari ini..yg kelam....


    aduh....hari ni cuaca mendung jer...sama cam jiwa aku yg ngah agak kaco...kaco ngan keja aku yg memening kan kepala...KPI bulan ni tak dapat lagi..atas sebab bgunan aku yg teramat lembat cam siput...semu org ats salahkan aku..aku blur....thap oink2 dah...otak aku dah kelam jer...cam gua kelam kat perlis tu..huhuhuhu...aku actly dah fed up ngan keja aku ni..dah nak benti gayenye,...tapi cyg aku ade advice aku..n btl gak kate2 dia kalu takde keja lain watpe nak benti...nati lagi tambah kalut..tapi keja sktg pun wat aku kalut giler...gaji pun tak seberapa..... aku ngah memerlukan duit ni...aduh..tapi nyaris gak...aku bnyk dapat part time jadi cmra man bln...ni..kira2 dekat rm600 lbh gak aku dapat..pacik kayo!!!!!!!!! heheheh.....sok and lusa ade shot..ahakz..tapi kena naik kapcai aku yg dah nak lunyai tu..jauh plak..harap selamat la sampai...susa gak keta rosak..aduii....huhuhuh...so.....hope sok will be the bes day 4 me...n i mis cyg a lot now... :P

    No comments: