• HOME
  • Wednesday, December 10, 2008

    argh...........malang!!!!!!!!!!!!!!


    salam....umcak...............huh..............
    malang...........gler............gler...kaw2 liaw!!!!!!!!!...adui..... bulan ni prob aku begitu banyak giler........hadui........laaaaa........semua berkaitan dgn word ROSAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!..........
    mual aku ngan word ni..mula2 moto aku rosak...jahanam dibuek oleh ank2 angkat mak aku....huhuhhu bantai ecdent plak...hadui..aku sabor...... pastu keta aku plak dah breakdown.. and it a so2 big prob..and need a lot of money.....aku sabor lagi...... and......the latest l.top aku plak jahanam dibuek di adik aku..hampeh tebu betoi la...adui...sabor.??? argh.........manpukah aku terus besabor.....tapi i have my swet dear.........it make me cool......how ever a lot a prob come to me...she always be there 4 me................................................ :)

    No comments: