• HOME
  • Thursday, November 27, 2008

    aduh...spoil...!!!!

    salam....
    adududududuhhhh...hari ni agak spoli jugak bagi aku.. byk keja aku dah setlekan rupenya masih tak stle...ingkan dah dapat ler aku bertenang tapi rupenya tak lagi.. masalah bagunan tempat keja aku ni masih jd point ke bluran aku skaang ni.. mcm nak bina klcc plak gayenyer.. ape ar nasib aku dapat ktruktur gini.. jnj kemain lagi..buleh siap sebulan..tapi ni dah lebih.. bos aku lak asyik tekan aku...pe salah aku... tugas aku cari kruktur je... bukan jadi ktruktur... aduiiiiiiiii la....pening otak aku.. depa tau cakap je... nak itu nak ini...yg menjalankan depa tak pekior pun.. aku pun tak pasti dapat bertahan dengan dugaan keja aku ni... tapi nyaris la aku ade cyg aku yg sentiasa saport aku.. thanks cyg ek.. tampa cyg haru biru b kat sini... erm.. pagi ni pun mendung berarak je... kelam je cam ctuac kelam keja aku la ni..hehehe... n rindu kat cyg aku dah tahap mea plak.. aku bc blo dia..dia kate myb tak blik raya haji ni...bpok terkejutnye aku...tapi aku col jer.. sb aku tau dia ade komitmen dengan final projek dia... sedih gak aku.. tak dapat bantu dia... hati nak tolong tapi dah terpisah dengan jarak yg jauh..erm..tapi aku tau cyg aku pasti berjaya..hehehhe... jam dah nak kul 11... perut aku pun dah meraung mintak diisikan sesuatu..hahaahha..pg tadi dah makan..lapo blik plak..aku bila blur nasfu makan tak terkawal dah... tapi idak plak mau beso.. so aku nak isi kan perut aku ni..ade masa aku update lagi.. nak cri topap dulu..rindu kat cyg aku ni...hehehe..tata!!!

    2 comments:

    ekinaruto said...

    ermmm.. b... cyg da bce blog b... ewa.. bge plak cyg kjap.. uhuhhu...b sba ea.. 2 myb dugaan kje wat b.. cyg hrap sgt b dpt tmpuh sume dugaan y dtg mlande b... n cyg always de kt sni 4 b.. so b bule cite pe sje y b sudi nk cte kt cyg... ngeee... rndu kt b la.. mlm ni b x de 4 cyg kn? ermmm x pe.. nmpaknye cyg kne biasekan dri.... k la b.. bye2.. with love:
    ekin

    PPIK SEBERANG PERAK said...

    thanks...cyg......