• HOME
  • Thursday, July 15, 2010

    salam buat semua..kasih buat tersayang..


    salam..semua..blogger malaysia....lame aku tak psting...bapok punyer lame.haahaha..pe nak wat,...now time table dah difrent...jarang dah dapat pegang2 keyboard nih ha...dulu2 bleh ah..pepun hope u all semua sihat..sentiasa diRahmti & diRedhai Allah SWT.....so pe aku nak citer ni eh..lame dah tinggal mende ni..dh cam takde idea lak..hahaha..bout my cinta dulu ah..heehehe..fistly!!! aku syg kamu norasikin!!! hehehe siyes..tak tipu ni..`` walu pun aku banyak giler ah wat dimakan hati dek peal aku nih..huhu..sian cinta aku ni..tapi pe maw wat kesilapan aku bukan atas niat aku nak wat dia sakit hati....tapi aku ni laki sedikit sebanyak..misti ade lah kenaifan hahaha...betoi tak??? bout kite org banyak g merate tempat time dia cuti last sem...ahahaha..pangkor==>lumut==>setiawan==>lata kinjang==>tapah==>teluk intan..................peh bes nyer...pat habeskan masa lame2 ngan dia....yela g pun kalu nak kire ktorg ni cinta jauh meh...dalam sthun bape hari jer pat jumpe...di jauh nun di a.star..peun ni ade ucapan khas buat cinta sya disana==> hey cyg!!! "i know a lot of sad i make at u...but it never come from deep in my heart...hope u understand it..cos if u now...that how much love in my heart to u...so cyg keep study hard over there..kuatkan semangat tabahkan ati cekal kan iman taw...doa byk2 for u and us...b saport u 1001% taw!!!! bashak!!! cayuk2!! "........
    back to my life...keja adoi22.....sunguh kacau bilau la nih...baru ku tau keperitan keja hotel...peh perit sgt ah..tambah2 gaji cipot jer..g perit sekali jadinyer...time table keja la ni pack2 giler2..aku asyik kena 12jam sehari jer keje..adoi..petak kepala rase...aku dah mula rasa muak ngan keja hotel ni..but pe leh aku wat..keja laen takde g...adoi kalu ade lame aku cabut dah...dari heritage ni...job gov lom ade kabar berite g...mintak dah banyak mintak g..masih lum ade rezki g kot...wat korang laen jgn lah cakap takde rezki untuk ape jua pekara..just say belom ade rezki g ek...heheheh...pepun mintak misti kena mintak..mintak pun susa maw dapat apatah g kalu tak mintak lansung..g tak dapat ah..hahahah...adoi kepala pun pusing doh...aku stop dulu la..so take care all blogger..see u i dont now nex time when..ahahahaha...cyg jg diri eh..bye2 semua...zasssss!!!!

    1 comment:

    Ольга Петрова said...

    Выбирай: молодые проститутки PrivatNNover
    Салоны проститутки нижний новгород. Молодая, весёлая, интересная девушка с увлекательной фигурой и чувственной внешностью поможет скрасить ваш одинокий образ жизни!!!Со мной ты окунешься в мир наслаждения!!! С ростом богатства растут и заботы