• HOME
  • Friday, May 22, 2009

    DAHULU dan SEKARANG...


    SALAM..eheheheh..lame aku cari gambar ni...jenuh searching hehhehe at last dapat jugak,...ku amik dari menber aku..sebelah rumah jer pun..tapi amik kat freindster dia ler...ni gambar kami dahulu, di pagi 1 Shahwal yang tahun berape aku pun tak ingat..hehehehe..lame benor dah gambar ni...yang pasti kami semua masih tahap kanak-kanak rabina lagi..hahahah..nostlagia aku kembali segar..hehhehe...aku rasa pic dah dekat 17 tahun yang lalu..heheheheh...just nak taw korang yang baca ni tahu tak yang mane satu aku cube teka yer....

    Tadaaaaaaa.....yang ini pulok kami yang sekarang..ni pic masa raya tahun 2005 yang lepas kot..aku pun tak berapa pasti la...so now kami masing-masing dah ada haluan hidup sendiri...dan alhamamdulilah kesemua kami masih diberikan kesempatan lagi oleh yg Esa untuk bernafas di muka bumi ini..thanks God...so pic yang korang kenal ke aku yg mane haaa????...haaa jawap2!!!...[ cilok word cik norasikin ]

    12 comments:

    Sizuka said...

    sure korg bestfren kan..
    xubah position dr kicik smpai besor..
    hehe.
    jeles la tgk those pic.
    tingin nk wt cmtu.
    tp xde bestfren dr kcik ah..
    slaloo tuko2. heheh

    ekinaruto said...

    da bejaye.. 8 kali aok taw x..!!!!! hangin btoila.. eleh..
    aok nk taw x... kweh da tgk pic aok ni beribu kali dah..
    tp kweh diamkan je... ihiiii.. jht x?

    naruto said...

    bpok l0r kamoo jahat,...
    ngweeeeeeeeeeee
    tipu..tipu la bby syg ni..ggt baru taw....ahakz...
    mane tengok sampai beribu kali..
    papa yg mane tak teka pun..bwek!!!

    naruto said...

    heheheh..kira bes pren la sizuka..
    kawan kejiranan kami ni...
    huuhhu..
    saya yg mane..cube lor teka..ahakz :)

    ekinaruto said...

    papa yg kaler birula..
    kenal sgt da muke papa tuhhh,,..

    hahhaa jgn mara nohh

    naruto said...

    hhuhuh..yer betoiii
    19 crdit to u.. :)
    comei tak masa dahulu kala :P

    RAJA NORAZAH RAJA ISA said...

    yg mana 1 ko yoep?yg baju biru depan tengah2 ek..

    naruto said...

    woh00000000..
    bet0i2..pandai kam00 raja 0iii
    10 crdit untuk kam000

    ekinaruto said...

    bole tahan laaa..
    tp x secomei bby time kecik2 dlu..

    bweeeekk:b

    eZad niMo said...

    waa...nostalgic nyaa...
    uhuhhuhu~
    suke pix nih...bez2~ ^_^

    naruto said...

    suker yer..
    ne satu saye..teka la..ade bran...hahahak...

    Rantong said...

    Salam ziarah. Nice blog content. Informative & great design.

    View Profile: Rantong™