• HOME
  • Sunday, April 5, 2009

    my scand work to my cute cousin ==> rezeki<==



    heheheh..salam...
    ahakz...alhamdullah...syukur pada ilahi..aku dapat work 4 editing pic cousin aku kahwin..hehehe...actly lame dah cousin aku ni kahwin..bulan 12 tahun pas g..la ni baru suh aku editkan..dan dengan bange and hapy nyer aku terima ofer dia...hehehe..pic dia pun aku yg tangakp ari tu..kebetulan majlis dia tu time aku dapat shot kat bukit cawi..so sambil menyelam aku minum ayor..aku just shot la majlis di..tapi tak banyak shot aku dapat dapat..cos masa tak ckup...dua2 pengtin tiba time yg sama..so aku cuba la edit ne yg termanpu 4 pic cousin aku...makanya agak sibuk la aku minggu ni...heheheh...and yg penting aku dapat explore adobephotoshop ngan lebih mendalam g..pada flower2 yg otai adobe photoshop..share2 la ilmu anda pada biggner user cam aku ni..biar jasa jadi kenang
    an...ni pic cousin aku comel tak???

    No comments: