• HOME
  • Tuesday, February 3, 2009

    semalam dan hari ini......satu penharapan???


    semalam....

    hidup aku berjalan berputar-putar umapam waktu yang tak kunjung tiba...setiap detik berlalu ckup lembat..kelam...kacau...tapi dilalui dengan tenang...tampa prejudis dhati...yang mengharapkan sinar...sebuah kehidupan....yang ternyata suatu realiti bagi aku.....namum ku punya dia yang bertandang dihatiku...sampai akhirnya....hidup ini..


    hari ini....

    ku terjahi juga dengan seribu keupayaan sebuah harapan yang semalam menjadi kenangan bagi aku yang masih disini..menanti sesuatu yang tak pasti apakah ianya sudah terlambat buat menjadikan ia sebuah realiti buat aku yang nyata......masih menpunyai satu tekad dan azam untu menjadi sesuatu yang aku impikan....


    ..............................................................................?????????.....

    No comments: