• HOME
  • Sunday, February 22, 2009

    nostalgia.....


    salam...
    ahakz....nostalgia...hehhehe..bunyi mcm merepek jer kan...tapi tu la hakikatnyer...kita ni dlm hidup,....pasti ade nostalgia sendiri..pahit manis...semua ckup...hehhehe..aku cuma terkenang jer nostalgia aku zaman2 skol dulu.....bila dipikirkan biliks cam aku nak jer kembali ker zaman skol aku dulu...byk kngan...hehehehe.....ni semua sebab aku g skol adik aku ari tu ar...neok dia sukan...kembali bertandang plak kngan aku dimasa skol dulu...dulu time sukan aku tak join sgt...tapi tu la..bila neok jer bebudak kat skol adk aku tu ngah bersukan...rasa rugi plak...mereka hepi giler aku tgok,,....bersorak bertepuk....aku dulu tak merasa semua tu..sebab aku tak mau rasa..igt kan satu aktiviti yg skema jer rupanya tak..suka aku waktu tu..tapi nak kate ape kan masa tak bole d.undurkan...tapi ia semakin berlalu....meningal kan kita dan menbibitkan satu nostalgia buat kita....ewa...hehheehhe....pe pun aku hape utk semua itu..aku rasa aku dah dapat rasakan ape yg bebudak skol tu rasa....so perjalanan harus ditrus...bagi korang semua yg baca..ni..hayatilah kenangan korang...dengan rasa yang hepi kerana walaupun phit..ia tetap manis utk dikenang...okies....see u,,,....???

    No comments: