• HOME
  • Sunday, November 15, 2009

    latest conversation..!! serabutlah kamu

    me:oi

    me:blagak!!!!!!!

    darkside lovekiller:darkside lovekiller has buzzed you!

    darkside lovekiller:hey cyggggggggggggggg

    me:nk pe ha

    darkside lovekiller:on9 tak ajak

    darkside lovekiller:husih

    darkside lovekiller:sape blagak....

    me:awk la blagak

    darkside lovekiller:nak luku cyg arrr

    me:oi..

    darkside lovekiller:owg msj wat dek jer yer

    me:apehal

    darkside lovekiller:mane

    me:ade msj kew?

    darkside lovekiller:tak belagak..tapi.....

    darkside lovekiller:kerek yer

    darkside lovekiller:ade la guna ym...gn hp kedit tarak la cyg..bukan tarak out of date

    darkside lovekiller:taw...wat dek jer yer

    darkside lovekiller:nak kena ni cyg papa ni

    darkside lovekiller:sepikan diri tak org windu sgt kat cyg taw...

    me:kate okb

    me:topup je laaa

    darkside lovekiller::x

    darkside lovekiller:darkside lovekiller has buzzed you!

    darkside lovekiller:okb ape??? owg kaye boroi yer

    Sent at 5:12 PM on Sunday

    me:hahaha

    me:org kaye baru jew

    darkside lovekiller:mto tarak tadi stuck kat oipis...

    darkside lovekiller:meber pjm mto sampai la ni tak balek

    me:jln kaki je la

    me:bkn susa

    darkside lovekiller:banyak metadak..cyg la okb....

    me:jln kaki laaaa

    darkside lovekiller:jauh lor,,,,,

    me:ciss

    me:cyg skali eah

    darkside lovekiller:eh malam tadi ade kisah mistik terjadi dipasar abg taw

    darkside lovekiller:darkside lovekiller has buzzed you!

    me:oi

    me:oii

    darkside lovekiller:ape cyg sekali..??/

    darkside lovekiller:nak muah ker

    darkside lovekiller:oii ape oi..

    darkside lovekiller:nak kena cyg ni kan

    darkside lovekiller:darkside lovekiller has buzzed you!

    Sent at 5:14 PM on Sunday

    me:xnk laaah

    me:nk kne ap hah

    me:bangsat

    me:ade la bodo

    me:oiyooooo

    me:sory2

    darkside lovekiller:bansat??

    darkside lovekiller:BOdo???

    me:sory2... salah hntalaaaa

    darkside lovekiller:what te hell of this word???

    me:bkn ka papa laaaaaaaa

    darkside lovekiller::(

    me:weii

    me:jgnla majuk

    darkside lovekiller:ym pun leh slh sent ea

    darkside lovekiller:[-(

    darkside lovekiller:weiii ape

    Sent at 5:16 PM on Sunday

    me:+_)(*&^%$#@

    me:sorylaaaa

    me:soryy

    me:soryyyy

    me:sory

    me:sory

    darkside lovekiller:ape kehal cyg ni

    darkside lovekiller:hmmmmmmmmmmmmmmm

    me:sory

    me:sory

    me:sory

    me:sory

    darkside lovekiller:chat ngan sape haaa

    me:v

    me:sory

    me:sory

    me:sory

    me:sory

    me:v

    me:sory

    me:sory

    me:sory

    me:sory

    darkside lovekiller:yer

    me:ngan bdk yg kutuk orglaa

    darkside lovekiller:(:|

    me:soryla

    darkside lovekiller:ape kena ni...

    darkside lovekiller:yer dah la...tu

    darkside lovekiller:ape hal dia ktuk

    me:ha taw pon

    darkside lovekiller:dah ktuk watpe dilayan

    darkside lovekiller:huis!!!

    me:hahahaahahahah

    me:tu maki dlu baru la stop lyn

    me:hahah

    me:sory

    me:sory

    darkside lovekiller:maki dulu sape yg kena..kan

    me:hahah

    me:tesilap la

    me:jgnla maraa

    me:oiyoo

    darkside lovekiller:punca nyer jd kalut ni??

    me:ni org sbelah yg kalut

    Sent at 5:20 PM on Sunday

    darkside lovekiller:sape...kat ane nih actly...

    darkside lovekiller:plek2 lak cyg nih??

    darkside lovekiller:darkside lovekiller has buzzed you!

    me:kt printing room la

    me:mne de plik sgt

    Sent at 5:21 PM on Sunday

    me:papa watpe tu

    darkside lovekiller:pelek arrrr...tetiba kena bangsat taw...d0k..

    me:hahahah

    me:bkn nk hnta kt awk la

    darkside lovekiller:kat opis la jaga....masih tak pat kate ptus g nih....

    darkside lovekiller:hayo000

    darkside lovekiller:ye tapi tekezut mtadak gak la taw

    me:kte ptus ape nih?

    darkside lovekiller:bout my job...:(

    me:esok da nk pg da kn?

    me:jgnla tkejot sgt

    Sent at 5:24 PM on Sunday

    darkside lovekiller:tak taw lagi cyg...uma pun takde lagi taw

    me:papa

    darkside lovekiller:yer...

    me:kate nk dok surau

    darkside lovekiller:huhuhu takot la...ngeee....

    me:cmtu cyg nk g la l.i kt kl a

    darkside lovekiller:nak taw tak citer seram ni

    me:mm.. tkot x pyhla..

    me:eheheh

    darkside lovekiller:la jgn la...cyg l.i la jugak kat ipoh...

    me:xnk taw la

    me:mlsla

    Sent at 5:26 PM on Sunday

    darkside lovekiller:ble papa selalu jengok cyg taw

    darkside lovekiller:pening la cyg...belah bagi papa pkir taw

    darkside lovekiller:darkside lovekiller has buzzed you!

    darkside lovekiller:nape cam marah papa jer ni...

    darkside lovekiller:cyg???

    me: ish xde maralah

    darkside lovekiller:tak nak taw takpe la....

    Sent at 5:27 PM on Sunday

    me:yela2... gtawla

    me:ish

    me:tgkla cmne..

    me:xsmgt plak nk l.i dkt2

    Sent at 5:29 PM on Sunday

    darkside lovekiller:ape pun nati kita g submit l.i sayang taw..

    darkside lovekiller:kat rtm tu..

    darkside lovekiller:jgn la cam ni....

    darkside lovekiller:ad0iiiiiiiiii....plz....

    darkside lovekiller:plz...

    darkside lovekiller:papa pening nih taw tak....

    darkside lovekiller:darkside lovekiller has buzzed you!

    darkside lovekiller:nape tak smgat...

    darkside lovekiller:kat tak maw jauh dari mak n papa...

    me:xde pape

    darkside lovekiller:kan....???

    me:cyg planing laen

    darkside lovekiller:ni dah laen plak

    me:tgk papa da x jd..

    darkside lovekiller:cyg....

    me:org pon x jd laaa..

    me:ehehe]\

    darkside lovekiller:jadi tak bukan soalnyer papa

    darkside lovekiller:ble dah dekat dapat la selalu kita jumpa taw

    darkside lovekiller:wat masa ni papa just nak tunggu umah papa stle adik kawin jer

    me:mm.. yela2.. nti kte submit je la sme2

    darkside lovekiller:pastu papa bebas dah nak kuar keja taw....

    me:yela2... cyg ikot jew

    Sent at 5:31 PM on Sunday

    darkside lovekiller:and cyg kena go on la ngan l.i tu nanti ne taw papa pat g keja kat ipoh

    darkside lovekiller:taw pun

    darkside lovekiller:yg ble tak jadi tadi tu knp haa???

    me:yela.. tp cyg kne gak calll tv3 gak tnye cmne

    darkside lovekiller:yer pendek kate aply banyak tempat tengok mane yg terbaek dapat nati taw...

    darkside lovekiller:tapi kalu pat kat rtm ipoh it well be greaat ar...

    darkside lovekiller:so great 4 me taw

    me:mm.. tp tv3 tu da cnfrm actually. cume name je x naek kt unit l.i g

    me:tu nk cal tnye status cemane

    me:npe great plak dah?

    darkside lovekiller:darkside lovekiller has buzzed you!

    darkside lovekiller:great la kita tambah dekat taw cyg...

    darkside lovekiller:senang kite jumpe...hehehehe

    me:mmgla dkt

    darkside lovekiller:n senang papa tengok kan cyg taw

    me:xpe.. cyg bole jg diri

    darkside lovekiller:dekat bes kan cyg.....

    darkside lovekiller:windu anda la....taw..help me

    me:mm... mmgla best pon

    darkside lovekiller:aleh bole jg pun papa tetap nk jg cyg taw

    Sent at 5:35 PM on Sunday

    me:mmm.. yela2..

    darkside lovekiller:so pepun raya haji balik nati kte g anto yer kat rtm tuh

    darkside lovekiller:darkside lovekiller has buzzed you!

    me:klaw x rtm.. org nk p btp jew

    me:kt mne tah

    me:haa.. tasek

    darkside lovekiller:leh lepak padng polo berfeast sambil neok tai chi

    me:byk cntek

    me:xnk org

    darkside lovekiller:btp tu aper cyg???

    darkside lovekiller:bes ape...swet lor..ngee...pg2 gitu ngan cyg

    me:bahagian teknologi pendidikan

    me:hahahhaa.. mende?

    darkside lovekiller:ek kat ipoh juge ke???

    Sent at 5:37 PM on Sunday

    darkside lovekiller:mende ape..bwek...

    darkside lovekiller:sya ni ni tak menhayati ni

    darkside lovekiller:darkside lovekiller has buzzed you!

    me:kt ipohlaaa

    darkside lovekiller:darkside lovekiller has buzzed you!

    darkside lovekiller:yer ker..bagos2..hehehehe

    me: kt tasek.. taw x?

    darkside lovekiller:insyakAllah dpt tu taw

    darkside lovekiller:tasek...

    darkside lovekiller:taw kot kat ne...hehehehe

    me:ye laaa..

    darkside lovekiller:papa kan pakar ipoh ngeeeeeeeeee

    me:btp kne p skola2 jew

    Sent at 5:39 PM on Sunday

    darkside lovekiller:ekkk..heheheheh bidang same cam study ker

    me:klaw pakar bgosla.. mslah skrg ni klaw org dpt kt rtm tu nk dok mane.

    me:da la sorg2

    me:klaw tv3 ade kwn2 dah

    me:yela... bhgian teknologi pendidikan kn

    Sent at 5:41 PM on Sunday

    darkside lovekiller:swong2 takpe dekat..papa leh jengok cyg selalu taw..hehehheh

    darkside lovekiller:yer pepun neok mane yg dapat and terbaeik dulu taw cyg

    darkside lovekiller:darkside lovekiller has buzzed you!

    darkside lovekiller:tu tak jadi masalah mak sedare kan ade kat ipoh

    me:mm. yela2.. mne2 je a

    darkside lovekiller:and rtm pun ade quater dia kan

    darkside lovekiller:huhuhuu semangat tak ni cyg???

    me:rtm mne de la... btp ade la..

    me:hri tu smgtla.. igt papa kt ipoh jew...

    darkside lovekiller:ek..jgn riso bout tu..hehhehe

    Sent at 5:43 PM on Sunday

    me:riso bout ape?

    darkside lovekiller:yg pinting cyg dekat..memang la...just h4 habes tahun jer cyg than ne taw ade rezki kat ipioh lak

    me:amende papa ckp ni

    darkside lovekiller:cyg pun mula l.i tahun depan kan

    me:ye.. tahun depanlaa

    darkside lovekiller:papa ckap papa stay sini sampai kenduri adik jer pastu papa crik la keja kat ipoh lor

    me:klaw xde..

    me:cmne?

    Sent at 5:45 PM on Sunday

    darkside lovekiller:kalw takde ape nyer cyg

    me:klaw xde kje kt ipoh

    darkside lovekiller:takde pun syg dah dekat kan..tiap minggu leh jumpa taw cyg

    me:xnk!!

    me:cyg xnk mcmtu!!!!!!!!!!!

    darkside lovekiller:nape tak nak lak cyg....

    darkside lovekiller:mane2 pon bole janji cyg dekat..n jgn la doa takde lak papa keja kat ipoh...

    me:xnk!!!

    me:cyg nk papa hr2 ade

    me:xnk tiap2 mgu!!!!!!

    darkside lovekiller:amboi..nak cyg mane cyg..story ckit

    darkside lovekiller:huhuuhu..yela papa usha kan la dapat jumpe hari2..hehehe

    me:xkire!!!!

    darkside lovekiller:darkside lovekiller has buzzed you!

    darkside lovekiller:hehhehe..pepun actly papa masih g blom dpat keputusan 4 sok taw

    darkside lovekiller:darkside lovekiller has buzzed you!

    me:mmm.. xpe la.. x g pon.. cyg redha je.. cyg pon bkn cnfrm kt ipoh tuh

    darkside lovekiller:ngada kalu dapat cmfrm taw tak jgn degil...

    darkside lovekiller:darkside lovekiller has buzzed you!

    me:ah.. xnk org sorg2 kt ipoh tuh

    darkside lovekiller:ala lame2 ade ar kawan taw tak..tak pun ajak kawan syg sekali ker

    Sent at 5:53 PM on Sunday

    me:sume da ade tmptla

    darkside lovekiller:kate maw dekat dengan mak...ish...mcm mane ni

    me:xpela .. mne2 je laa

    darkside lovekiller:cyg jer ker takde lagi???

    me:xpela.. korbnknla rase nk dkt ngan mak tu

    darkside lovekiller:dah tak maw dekat mak and papa ker

    me:ade dah.. cume kne cnfrmkn balik

    me:nk laa.. tp klaw da sorg2 mlasla org

    darkside lovekiller:hmm..cam kecik ati jer cyg papa ni

    me:mne de kcik atila..

    me:biase jew

    darkside lovekiller:ppa kan ada..aped aaaa

    darkside lovekiller:alehh

    me:papa bkn kt ipoh

    me:same gak ngan mak

    Sent at 5:56 PM on Sunday

    darkside lovekiller:mane syg taw bukan kat ipoh

    darkside lovekiller:adoiiii

    darkside lovekiller:darkside lovekiller has buzzed you!

    me:mcm xde hrpn jew

    darkside lovekiller:bagi la harapan cyg

    me:thihih

    darkside lovekiller:cam ptus asa 4 papa lak an

    darkside lovekiller:aape..thihihi

    me:mlasla.. nti org mharap sgt

    darkside lovekiller:jgn la meharap..tapi bagi harapan kat papa lor...

    darkside lovekiller:darkside lovekiller has buzzed you!

    darkside lovekiller:eh papa nak gerak dah cyg taw,...

    me:ok

    me:bye

    darkside lovekiller:nati papa tapaw kdit kat cyg sekali taw

    me:ok tenks

    darkside lovekiller:ngan luper call papa yer

    darkside lovekiller:muahhhhhhhhhhhhhhhhh

    darkside lovekiller:love uuuuuuuu take care taw

    darkside lovekiller:think positif taw cyg....

    darkside lovekiller:love u muahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

    darkside lovekiller:darkside lovekiller has buzzed you!

    Sent at 5:59 PM on Sunday

    darkside lovekiller::)

    me:ok

    me:da

    darkside lovekiller::-*

    darkside lovekiller:tu jer ker..????

    me:t8care

    me:hve a nice day

    darkside lovekiller:muah2 takde..

    me:muah

    darkside lovekiller:tak rmtik la!!!!!

    me:ishhhhhh

    darkside lovekiller:ngeeeeeeeeeeeeeeee

    me:Mmmmmmmuah

    darkside lovekiller:heheheheh muah back!!!1 jgn nakal2 taw...

    me:ye,, baeklah

    darkside lovekiller::x:-h:-* i love u norasikin bt a.anuar alot than u now...bye..syg!!!

    me:bye mohamad nazri mokhtar

    me:me too

    Sent at 6:01 PM on Sunday

    darkside lovekiller:byeee...ngn lupe copy paste kat blog yer

    me:copy paste mende?

    darkside lovekiller:our coverstation taw

    me:apehal plak nk ltak kt blog

    darkside lovekiller:sajje mangada tak tentu arah..hehehhehe

    darkside lovekiller:muahhhhhhhhhhhhhhhhhh

    darkside lovekiller:yeyeye jgn lupe taw

    darkside lovekiller:daa cyg muahhhhhhhhhhhhh

    darkside lovekiller:solat jgn lupe taw

    me:ok.. baeklah papa syg

    darkside lovekiller:muahhhh

    darkside lovekiller::-h:-c

    me:da la..

    me:pegila cepat

    darkside lovekiller:n

    darkside lovekiller:........................................

    darkside lovekiller:hihiihhih

    me:nti org copy paste kt blog papa

    darkside lovekiller:baek meme!!!

    me:bak pasword

    darkside lovekiller:huhuhhuu jadik aje

    darkside lovekiller:daaaa

    Sent at 6:04 PM on Sunday

    darkside lovekiller:madness_side@yahoo.com.my p/w name anda

    me:ok... nk pos title ape



    ini ekin yg post kn..

    p/s: xtaw la npe naruto suh ekin wat bnd cmni..

    penin..

    penin..

    thihi

    7 comments:

    naruto said...

    naruto suh and ekin laju jer wat kan...hahahahaha..saje la syg oi...mengabadikan sesuatu yg indah kirenyer gitu..heheheh :)

    ekinas said...

    indahla sgt..
    hahaha
    bunyi gado2 pon nk letak eah..?
    hahahhahahahah..
    sblom ni g romantik.. x mo ltak plak eah

    naruto said...

    sebelom ni ade bait2 xx l0r..
    cyg.......muahhhh

    ekin56 said...

    mm.. ye x ye gak eah..
    ni siap gado2 g..
    da la x special lgsg cnversation nih..
    cis
    merepek je

    naruto said...

    tapi la ni special..all of it..
    special 4 me cyg...

    ekin56 said...

    amende la papa ni.. x phm cyg ..
    ape yg specialnye cyg pon x taw la papa oi...
    cyg bce2 blik xdek mende pon taw x

    naruto said...

    baca tak menhayati la tuh :P