• HOME
  • Wednesday, June 24, 2009

    karam -ZABARJAD-

    SALAM...ALL BLOGGER...AND ALL FLOWER....lame giler dah tak update blog..sibuk skit la semenjak 2 menjak ni..walaupun aku keja tiap masa ngan internet tapi still now time to post any entri in my blog..ahakz....so semalam aku ade aply mardi nyer job. nak dijadikan cite dulu pun aku penah submit resume kat mardi ni..online la katekan tapi suwel nyer aku lupe la plak ngan no pin untuk login..adui..so aku cuba dapatkan no pin baru and secara tiba2 webmaster tu hantar kat email x-tunang aku dulu...ahh...outomatik nostalgia lalu kembali datang..bukan jiwang tapi aku just seorang yg sukar melupekan dan hampir berjaya melupakan all my bed memory..at last it come back to me when i see the suck email of she...than terasa diri ni halus and KARAM....terus aku post satu lagu dari my favorite band ZARBAJAD [ rock kapak] iaitu karam...hope u all enjoy this song..adios... :P


    2 comments:

    Princess Azah said...

    jiwang la ko ni yoep..ala dh lepas biarlah berllu..

    naruto said...

    jiwang 4 hapy life :P