• HOME
  • Monday, January 5, 2009

    6hari...di 2009............


    salam.........
    ahahahaha...sedar tak sedar dah 6hari berlalu di 2009 yang belum tentu menjanjikan ketenangan dalam hdp aku..ewa..........huhuhuhu pejujung 2008 ni terlampau berat dugaan dalam hidup aku...mcm2 ada kate apek senario..huhuhu..tape aku tabahkan hati...aku ku yempuhi segala rintang tersebut... cewah....agak poyo plak aku kali ni....hahahahahaha....lawok2.... so life aku di 09 ni so far so gud...still ade syg aku untuk segala prob aku..kucurakkan semua kat dia...she is good lisener 4 me...huhuhu dia kat kg dia la ni...seranut jaga opah dia...opah dia tgn patah...sian.... heheheh agak selalu jugak aku kesana melwat oph dia..ehh bkn2...melawat dia actly...wakakkak...dia tak kasi aku lwat opah dia..mybe it not that time...kot...so cuti sem dia kali ni tak pat la kami selalu hanging out..cos dia ade tanjuwap lagi besa lagi...hehheehe...myb next sem kot..aku pun actly nyer dah plan mcm2 ngan dia..tapi kita merancang tuhan juge menentukan.....wright???.............keja aku la ni tak la ok sgt...mcm2 hal nak kena setle...tapi aku dah mulakan klas dah...ok la jugak...kan dari tak mula kan ape2 pun...huhuhuhhu.....so hari ni aku ade janji nak buat kelas ngan awek kawan aku...tapi sampai la tak mai pun..hampeh jer...aku pun g rewang2 n singgah di cc untuk mencoretkan ape yg patut kat blog aku ni..hhehehe..eh.......... takat ni jer la...dah blur...k adios..hahahahahaharuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...biru!!!!~~

    No comments: