• HOME
  • Thursday, February 26, 2009

    hujan......

    salam...
    hujan...satu rahmat..satu rezki pada manusia..adakah kita ckup sudah bersyukur ke atas hujan yg ditrunkan kepada kita...???? mungkin ada yang mengeluh dengan hujan..menyebabkan urusan tergangu..tapi sedar tak sedar hujan menbuatkan kita berfikir sejenak..untuk menhayati bait2 kehidupan yg telah kita lalui selama ini..bercucuran ibarat hujan yg turun menbasahi bumi....kita akan berasa betapa kerdil nya kita ini disisiNya....
    hujan......
    bila trun kita akan mencari tempat utk berteduh..menanti hujan berhenti,,...mengelakan diri dibasahi..burung2 pun kembali ke sarang tika hujan mencurahkan rintiknya...sunguh shahdu bila saat hujan menbasahi bumi..ibarat ku tenung titis demi titis hujan yg menbasahi muka..menbuat hati terdetik..betapa nikmatnya rahmat ini..
    namun.....
    dikala hujan berhenti mencurahkan nikmatnya....
    segala perjalanan kembali ke asal nya...
    yg dihayati terus menjadi satu realiti...walau dibasahi dengan titik hujan...kita sedar..kita harus redha...
    bahawa..hujan bkn kehendak kita...
    tapi satu rahmat yg tak terhingga dari masa esa..
    hujan................

    dikala hujan dihujung petang..
    25 febuari 09...

    layan siot..wahahhahaha..

    Wednesday, February 25, 2009

    BUAT..dia...


    Andai kata..
    Kau masih meragui cintaku
    Buka mata.. pandang dalam mataku
    Andai kata…
    Masih kau curiga kepadaku
    Telah ku kata…di hati hanya kamu…
    Ku nyanyikan lagu cinta
    Moga kekal terpatri di hati kita…
    Janji kita berdua…
    Andai benar
    Tak terasa getaran cintaku
    Peluk lah aku… pasti kau akan tahu
    Tak akan mungkin terbuang
    Satu perasaan cinta yang makin dalam..
    Tak bisakah kau rasa?…
    Kau X-Ray lah hatiku
    Kau lihatlah bibit bibit cinta suciku…
    Percayalah…
    Pasti kau akan tahu
    Kau X-Ray lah hatiku…
    Kau lihatlah keping keping laras cintaku…
    Periksalah
    Semua… untuk… kamu
    Percayalah Sayang…
    Pasti hanya Kamu….
    Andai Kata..
    Masih kau curiga kepadaku….
    Kita nyanyi lagu cinta
    Moga kekal terpatri di hati kita…
    Ku mahu kau percaya…

    merapu di tengah malam...

    salam..
    ahak..what up..huhuhhuh..
    merapu sunguh aku d tengah pgi2 yg dah nakbute ni,,
    bby aku plak tak leh gn skype dah...adui tak pat chat ngan puas besama beliau...
    wahahaaha..net pun agak truk...gn broadband ni...bby aku agak cepat la gn wifi..
    heheheh...so aku pun tak tau nak type ape dah..
    just wanna to say mis she a lot...
    hehehe..pd cik sikun aku cnt kamoo...
    kamoo..jgn nakal disana taw....
    chow.......

    Tuesday, February 24, 2009

    CELARU....


    HARI INI AGAK KECELARUAN BUAT AKU... KEPALA RASA NYUT2 NAK DEMAN KOT........ HADUI..TAK MAU LA DEMAN HUJUNG BLN NI.. MANY THING TAK SETLE LAGI...
    ADUI...LA.... rindu aku kat dia..
    mgkn ni deman rindu kot..arghhhhhhh..
    biar...heheheheh.. keja lagi..
    keja...keja...
    huhuhu...

    Monday, February 23, 2009

    dear god avenged sevenfold

    Sunday, February 22, 2009

    nostalgia.....


    salam...
    ahakz....nostalgia...hehhehe..bunyi mcm merepek jer kan...tapi tu la hakikatnyer...kita ni dlm hidup,....pasti ade nostalgia sendiri..pahit manis...semua ckup...hehhehe..aku cuma terkenang jer nostalgia aku zaman2 skol dulu.....bila dipikirkan biliks cam aku nak jer kembali ker zaman skol aku dulu...byk kngan...hehehehe.....ni semua sebab aku g skol adik aku ari tu ar...neok dia sukan...kembali bertandang plak kngan aku dimasa skol dulu...dulu time sukan aku tak join sgt...tapi tu la..bila neok jer bebudak kat skol adk aku tu ngah bersukan...rasa rugi plak...mereka hepi giler aku tgok,,....bersorak bertepuk....aku dulu tak merasa semua tu..sebab aku tak mau rasa..igt kan satu aktiviti yg skema jer rupanya tak..suka aku waktu tu..tapi nak kate ape kan masa tak bole d.undurkan...tapi ia semakin berlalu....meningal kan kita dan menbibitkan satu nostalgia buat kita....ewa...hehheehhe....pe pun aku hape utk semua itu..aku rasa aku dah dapat rasakan ape yg bebudak skol tu rasa....so perjalanan harus ditrus...bagi korang semua yg baca..ni..hayatilah kenangan korang...dengan rasa yang hepi kerana walaupun phit..ia tetap manis utk dikenang...okies....see u,,,....???

    Thursday, February 19, 2009

    msn spaces tracking
    Buy Bird Cages

    Tuesday, February 3, 2009

    semalam dan hari ini......satu penharapan???


    semalam....

    hidup aku berjalan berputar-putar umapam waktu yang tak kunjung tiba...setiap detik berlalu ckup lembat..kelam...kacau...tapi dilalui dengan tenang...tampa prejudis dhati...yang mengharapkan sinar...sebuah kehidupan....yang ternyata suatu realiti bagi aku.....namum ku punya dia yang bertandang dihatiku...sampai akhirnya....hidup ini..


    hari ini....

    ku terjahi juga dengan seribu keupayaan sebuah harapan yang semalam menjadi kenangan bagi aku yang masih disini..menanti sesuatu yang tak pasti apakah ianya sudah terlambat buat menjadikan ia sebuah realiti buat aku yang nyata......masih menpunyai satu tekad dan azam untu menjadi sesuatu yang aku impikan....


    ..............................................................................?????????.....